Η αγορά ασφάλειας στο σπίτι δεν έχει παραμείνει ανέγγιχτη από την πανδημία του κοροναϊού. Η διαταραχή ήταν ξαφνική και αντιδραστική, αλλά δεν αναμένεται να επηρεάσει αρνητικά την αγορά μακροπρόθεσμα.

Στην πραγματικότητα, ορισμένοι καταναλωτές ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για έργα βελτίωσης του σπιτιού – συμπεριλαμβανομένης της έξυπνης ασφάλειας στο σπίτι και του σπιτιού – κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Ο Blake Kozak, ανώτερος κύριος αναλυτής της τεχνολογίας Smart Home and Security στο Omdia, εξήγησε ότι αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι καταναλωτές δεν ξοδεύουν χρήματα για ταξίδια, φαγητό σε εστιατόρια ή άλλες μορφές ψυχαγωγίας, γεγονός που αφήνει περισσότερο διαθέσιμο εισόδημα για οικιακά έργα.

 

Θετικός μακροπρόθεσμος αντίκτυπος στην ασφάλεια στο σπίτι

Μέχρι στιγμής, η σημασία της ασφάλειας στο σπίτι ως βασικής υπηρεσίας φαίνεται να έχει επικυρωθεί από το COVID-19. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τα διαδραστικά συστήματα που μπορούν να προσφέρουν την προστιθέμενη αξία της άνεσης και της άνεσης στο σπίτι.

«Καθώς η εμπειρία στο σπίτι γίνεται ακόμη πιο εκτιμημένη χάρη στο COVID-19, οι καταναλωτές θα επενδύσουν πιο βαθιά στην προστασία και στο εξοπλισμό των σπιτιών τους», δήλωσε ο Brad Russell, Διευθυντής Ερευνών για το Connected Home της Parks Associates.

Ο Kozak εξήγησε επίσης πώς ο μακροπρόθεσμος αντίκτυπος θα μπορούσε να είναι θετικός εάν οι πάροχοι υπηρεσιών επωφεληθούν από τα νέα κενά στην κάλυψη.

«Για παράδειγμα, η γήρανση στο χώρο (ηλικιωμένη περίθαλψη) βασίστηκε κυρίως σε προσωπικά συστήματα αντιμετώπισης έκτακτης ανάγκης (PERS). Ωστόσο, αυτή είναι η κατάλληλη στιγμή για να αρχίσετε να πιέζετε και να προσφέρετε συνδεδεμένα οικιακά συστήματα που μπορούν να παρακολουθούν τη συμπεριφορά και τα πρότυπα των ηλικιωμένων με έναν παθητικό, μη επεμβατικό τρόπο », είπε. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό δεδομένου ότι οι ηλικιωμένοι είναι πιο ευάλωτοι, καθιστώντας την κοινωνική αποστασιοποίηση και την ικανότητα παρακολούθησης και παροχής φροντίδας σε μια κρίσιμη απόσταση.

Για συστήματα ασφαλείας στο σπίτι, ο μακροπρόθεσμος αντίκτυπος εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την εμφάνιση του νέου φυσιολογικού. «Εάν οι εργαζόμενοι συνεχίσουν να εργάζονται από το σπίτι και τα παιδιά του σχολείου βασίζονται στην εξ αποστάσεως μάθηση, τότε θα πρέπει να αλλάξουν οι περιπτώσεις χρήσης και οι υλοποιήσεις του έξυπνου σπιτιού και της ασφάλειας στο σπίτι», δήλωσε ο Κοζάκ.

Ανεξάρτητα, οι εταιρείες ασφαλείας πρέπει να αναζητήσουν να επεκτείνουν το οικοσύστημα πέρα από τις εφαρμογές ασφαλείας. «Εάν οι καταναλωτές βρίσκονται στο σπίτι πιο συχνά, η ανάγκη για διαχείριση ενέργειας, κιρκαδικός φωτισμός και ποιότητα αέρα θα γίνει πιο σημαντική, έτσι ώστε οι πάροχοι που μπορούν να προσφέρουν μια λύση από άκρο σε άκρο που καλύπτει πολλές περιπτώσεις χρήσης θα βρουν τη μεγαλύτερη επιτυχία, μετά το COVID », Πρόσθεσε ο Κοζάκ.

 

Ανάπτυξη για οικιακό υλικό ασφαλείας μετά το COVID-19

Όσον αφορά την υιοθέτηση συσκευών οικιακής ασφάλειας από τον Φεβρουάριο του 2020 έως τον Ιούλιο του 2020, η Omdia παρατήρησε ότι οι κατασκευαστές συσκευών δεν έχουν δει σημαντικές αλλαγές. Το ενδιαφέρον για συσκευές όπως δρομολογητές, πύλες, αισθητήρες ποιότητας αέρα εσωτερικού χώρου και θερμοστάτες έχουν αυξηθεί, ενώ ορισμένοι κατασκευαστές έχουν δει λιγότερες πωλήσεις φωτογραφικών μηχανών, καθώς οι καταναλωτές βρίσκονται πιο συχνά στο σπίτι.

Ωστόσο, η ερευνητική εταιρεία αναμένει ότι το COVID-19 θα μπορούσε να δημιουργήσει μια αύξηση στη νέα ζήτηση για κάμερες και άλλες συσκευές ασφαλείας, καθώς οι οικογένειες φαίνεται να μειώνουν την αβεβαιότητα. Προτάθηκε επίσης κατά τη διάρκεια συνεντεύξεων ότι πολλοί καταναλωτές ενδέχεται να αποφύγουν την ακύρωση υπηρεσιών ή ακόμη και εγκαταστάσεων λόγω πρόσθετων χρεώσεων που θα μπορούσαν να εφαρμοστούν μετά την υπογραφή μιας σύμβασης, σύμφωνα με τον Κοζάκ. Αυτό θα μπορούσε να συμβαίνει ιδιαίτερα όταν οι καταναλωτές επωφελούνται από τη χρηματοδότηση υλικού οικιακής ασφάλειας.